مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:562018-11-14حوادث

آزادی گروگان 10 ساله در شیراز/ 3 آدم ربا دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری 3 آدم ربا و آزادی گروگان 10 ساله در شیراز، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز و به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: ساعت 7:45 صبح امروز چهارشنبه 23 آبان مأموران انتظامی فارس از وقوع یک فقره آدم ربایی در بلوار بعثت شهر شیراز مطلع شدند.

  وی ادامه داد: با حضور مأموران انتظامی و آغاز تحقیقات مشخص شد 3 سرنشین یک دستگاه پژو 405 با متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید (سرویس مدرسه) پسر بچه 10 ساله ای را از بین دانش آموزان آن سرویس ربوده و از محل متواری شده اند.

  فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و طرح مهار در سراسر استان فارس به اجرا گذاشته شد.

  گودرزی با بیان اینکه در این عملیات از گشت هوایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان استفاده شد، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خودرو پژو 405 در یکی از ایست و بازرسی های شهرستان نی ریز متوقف و هر 3 آدم ربا دستگیر شدند.

  این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با بیان اینکه پسر بچه 10 ساله با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، گفت: هر گونه اقدام مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با سرعت عمل و برخورد شدید پلیس مواجه خواهد شد و مأموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی گروگان 10 ساله در شیراز/ 3 آدم ربا دستگیر شدند

آزادی گروگان 10 ساله در شیراز/ 3 آدم ربا دستگیر شدند