مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:462018-11-14اقتصادي

20 پروژه ملی در همدان فعال است


نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه امروز به رغم مشکلات مالی موجود در استان به جرأت باید بگوییم که 20 پروژه ملی در همدان فعال است خاطرنشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه 60 درصد از اقتصاد عمرانی کشور در وزارتخانه راه و شهرسازی انجام می شود، اظهار کرد: فعالیت های استراتژیک در همدان آغاز شده و در بودجه امسال براساس مصوبه مجلس اتصال راه آهن زنجان_بیجار با اعتبار 110 میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با اظهار گلایه از باقی ماندن قسمتی از کار راه آهن همدان- تهران و طولانی شده افتتاح این خط ریلی افزود: برقی شدن قطار همدان در مجلس مصوب شده و هیچ استانی به مانند همدان در کشور نیست که ارتباط همه جانبه ریلی به نقاط مختلف کشور را داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم ساخت برخی از پروژه های مهم استان مانند ساخت بیمارستان اکباتان همدان پس از هشت سال توقف، به زودی به اتمام و به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه انجام اقدامات اساسی و استراتژیک در همدان نیاز به توجه ویژه دارد گفت: در مدیریت و مسؤولیت های مختلف با عدم نگاه به حزب، سیاست و مدیریت بومی یا غیر بومی آنچه اهمیت دارد فعالیت و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه ملی در همدان فعال است

20 پروژه ملی در همدان فعال است