مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:262018-11-14حوادث

باند بزرگ سارقان در کرمان منهدم شد


باند بزرگ سارقان در کرمان متشکل از 9 نفر جوان بین 18 تا 25 ساله که بی‎محابا اقدام به سرقت می کردند و همچنین سه نفر مال خر که با این باند همکاری می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله حسن پور در این زمینه اظهار داشت: در پی تشکیل دو پرونده سرقت به عنف بین مسیر جاده جوپار تا باغین مطلع شدیم که چند نفر با خودروهای شخصی و عنوان مأمور جلوی افراد را سد، پس از ضرب و جرح، ربودن و گروگان گیری آنان به مدت 10 ساعت اقدام به سرقت محموله خودروها کرده و در نهایت پس از تخلیه کامل محموله خودرو و فرد ربوده شده را آزاد می کردند.

رییس پلیس آگاهی کرمان بیان داشت: در پی کار اطلاعاتی و عملیاتی طی 2 ماه در حالی که هیچ سرنخی از این باند سرقت نداشتیم، موفق به شناسایی یکی از آن افراد شدیم و پس از تعقیب و ردیابی های شبانه روزی سرانجام به کل این باند که قصد یک سرقت دیگر را داشتند، دسترسی پیدا کرده و طی یک عملیات ضربتی تمام آن ها را دستگیر کردیم.

    حسن پور تصریح کرد: این باند متشکل از 9 نفر جوان بین 18 تا 25 سال بود که بی‎محابا اقدام به سرقت می کردند و همچنین سه نفر مال خر که با این باند همکاری می کردند، دستگیر شدند.

این باند در حاشیه شهرها به کارگاه ها، انبارها و اماکن نیز دستبرد زده و افراد حاضر در این محل ها را به فجیع ترین شکل ممکن مورد ضرب و جرح قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند بزرگ سارقان در کرمان منهدم شد

باند بزرگ سارقان در کرمان منهدم شد