مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:002018-11-14اقتصادي

قطع صدای باد در گوش موتورسواران با کلاه ایمنی جدید


یک شرکت نروژی موسوم به دال (DAAL) به تازگی یک کلاه ایمنی مخصوص موتورسواران طراحی کرده است که با یک فناوری نویزگیر جدید، به طور کامل مانع از پیچیدن صدای باد در گوش موتورسوار می شود.

- یک شرکت نروژی موسوم به "دال"(DAAL) به تازگی یک کلاه ایمنی مخصوص موتورسواران طراحی کرده است که با یک فناوری نویزگیر جدید، به طور کامل مانع از پیچیدن صدای باد در گوش موتورسوار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گیزمگ، به گفته شرکت نروژی دال ، سر و صدایی که باد زمانی که موتورسیکلت در بزرگراه ها حرکت می کند، تولید می کند، بیش از 110 دسی بل است که معادل بودن در فاصله یک متری یک اره برقی روشن است.

این شرکت نروژی با در نظر گرفتن این موضوع، سیستم لغو نویز باد خود را برای کلاه های ایمنی توسعه داده است.

دال همچنین مقرون به صرفه بودن این کلاه های ایمنی را در نظر گرفته است و این لغو کننده نویز را به صورتی ساخته که سازندگان کلاه های ایمنی می توانند آن را در کلاه های تولیدی خود نیز تعبیه کنند.

امید است که این سیستم به گونه ای به عنوان یک محصول مستقل در دسترس باشد که خریداران بتوانند آن را بر روی کلاه های موجود خود هم نصب کنند.

همانند دیگر سیستم های کنترل نویز، این سیستم هم از میکروفن هایی استفاده می کند که صدای مزاحم (در این مورد، باد) می گیرند و یک واحد پردازش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع صدای باد در گوش موتورسواران با کلاه ایمنی جدید

قطع صدای باد در گوش موتورسواران با کلاه ایمنی جدید