مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:212018-11-14بين الملل

آقای بازیگر، ترامپ را فحش باران کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو روز از بازی رابرت دنیرو در نقش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برنامه زنده شنبه شب می گذرد که دنیرو دونالد ترامپ را به باد شدیدترین توهین ها گرفت.

- رابرت دنیرو بازیگر اسکاری هالیوود، با الفاظ رکیک از دونالد ترامپ یاد کرد و او را حرامزاده خواند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو روز از بازی رابرت دنیرو در نقش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در برنامه زنده شنبه شب می گذرد که دنیرو دونالد ترامپ را به باد شدیدترین توهین ها گرفت.

رابرت دنیرو بازیگر مطرح سینما که هنگام اهدای جایزه به بیلی کریستال در مراسمی در نیویورک روی سن رفته بود، بار دیگر لفاظ رکیکی را نثار دونالد ترامپ کرد.

دنیرو روز دوشنبه در مراسم اهدای جوایز فریارز کلاب اینترتینمنت آیکان اِواردز در شهر نیویورک، حین اهدای جایزه به بیلی کریستال به شوخی ناسزایی به او گفت و سپس ضمن چشمک زدن به او و جمعیت حاضر گفت: ببخشید، آن آدم آشغال بی سر و پا که در کاخ سفید است (دونالد ترامپ) آنقدر مرا عصبانی کرده که به اشتباه که می خواستم به او فحش بدهم به بیلی فحش دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای بازیگر، ترامپ را فحش باران کرد

آقای بازیگر، ترامپ را فحش باران کرد