مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:152018-11-14اجتماعي

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا می گیرد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به پیش بینی وضعیت دمای هوای استان، گفت: از روز چهارشنبه تا جمعه با نفوذ سامانه نسبتاً قوی، - بارش متناوب باران و برف در استان پیش بینی می شود.

محمد اشجعی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد در مدت شرایط ناپایدار جوی در آذربایجان شرقی حاکم می شود، این سامانه بارشی نسبتاً فعال از سمت غرب و جنوب غرب کشور استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی افزود: این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و برف، پدیده مه و کاهش نسبی دما در استان می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با بیان این که در نواحی سردسیر و مرتفع نیز بارش برف پیش بینی می شود، اظهار کرد: طی چهار روز آینده، دمای هوای استان حدود سه الی پنج درجه کاهش می یابد.

اشجعی با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهرستان های استان، افزود: طی 24 ساعته گذشته، شهرستان ملکان با 16 درجه بالای صفر و شهرستان سراب یک درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین شهرهای استان هستند.

وی با بیان این که دمای تبریز در گرم ترین زمان 12 درجه بالای صفر و در سردترین زمان پنج درجه بالای صفر است، افزود: دمای فعلی تبریز یک درجه بالای صفر بوده که نسبت به 24 ساعت گذشته، تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا می گیرد

برف و باران آذربایجان شرقی را فرا می گیرد