مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 13:162018-11-14اجتماعي

احداث باشگاه های رفاهی برای بازنشستگان فرهنگی در سراسر کشور


مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان گفت: تلاش می شود، باشگاه های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان ها احداث و راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد صافی ظهر امروز در مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 1396 اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یاد گرفتن و یاد دادن بزرگترین نعمت برای انسان است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان با اشاره به تاکید ادیان مختلف به علم آموزی عنوان کرد: در همه مکاتب و ادیان بر یادگیری تاکید شده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان آموزش و پرورش باید بر خود ببالند که 30 سال به فرزندان این سرزمین آموزش داده اند، تصریح کرد: موفقیت دانش آموزان نشان از اندیشه و کار معلمان دارد.

صافی معلمی را عشق خواند و گفت: باید اعتقاد داشته باشیم که معلمی بسیار ارزشمند است و تمام کردار و رفتار معلمان ارزشمند بوده و تاثیرگذار است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان با بیان اینکه تربیت همان جریان رشد انسان توسط معلمان محسوب می شود، افزود: فعالیت معلمان ارزشمند هستند اما کار در دوره ابتدایی با توجه به پایه گذاری ارزشمندتر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاه بازنشستگان بیان کرد: تلاش می شود، باشگاه های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان ها اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث باشگاه های رفاهی برای بازنشستگان فرهنگی در سراسر کشور

احداث باشگاه های رفاهی برای بازنشستگان فرهنگی در سراسر کشور