مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-14سياسي

جنتی: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی رسد


دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع مسلمانان در نقاط مختلف ازجمله فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان آیت الله جنتی در جلسه امروز چهارشنبه با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع)، گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی رسد.

جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی ها، شرارت ها و ناجوانمردی ها را تحمل می کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی رسد

جنتی: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی رسد