مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-14سياسي

واکنش رییس سازمان بازرسی کل کشور به خبر دادگاهی شدن بازنشستگان از 15 آذر


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتشار نقل قولی از او مبنی بر اینکه.

گفت: مگر می شود این افراد فوری به دادگاه معرفی شوند؟ پانزدهم آذر ماه این مدت تمام می شود و از 16 آذر ماه هر کسی که سر کار باشد، - واکنش رییس سازمان بازرسی کل کشور به خبر "دادگاهی شدن بازنشستگان از 15 آذر" رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به انتشار نقل قولی از او مبنی بر اینکه.

گفت: مگر می شود این افراد فوری به دادگاه معرفی شوند؟ پانزدهم آذر ماه این مدت تمام می شود و از 16 آذر ماه هر کسی که سر کار باشد، خلاف قانون است و مدیری که وجهی به آن پرداخت می شود، قطعا طبق مقررات با او برخورد خواهد شد.

ناصر سراج در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پایان مهلت قانونی مشمولان قانون منع به کارگیری بازنشستگان و در واکنش به خبر معرفی بازنشسته های شاغل به دادگاه از تاریخ 15 آذر، اظهار کرد: من چه زمانی گفتم که برای این افراد دادگاه تشکیل می شود؟ پانزدهم آذر ماه پایان مهلت قانونی به کارگیری بازنشستگان شاغل دولتی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: مگر می شود این افراد فوری به دادگاه معرفی شوند؟ پانزدهم آذر ماه این مدت تمام می شود و از 16 آذر ماه هر کسی که سر کار باشد، خلاف قانون است و مدیری که وجهی به آن پرداخت می شود، قطعا طبق مقررات با او برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس سازمان بازرسی کل کشور به خبر دادگاهی شدن بازنشستگان از 15 آذر

واکنش رییس سازمان بازرسی کل کشور به خبر دادگاهی شدن بازنشستگان از 15 آذر