مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-14دانش

مهارت آموزی در کنار کسب مدرک برای دانشجویان ضروری است


​مدیر گروه شیمی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: کسب مهارت در کنار علم آموزی باید مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

- ابوذر خواجه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه شاخص ها و پیشرفت و ارزیابی دانشجویان امروزه معدل بالا نیست، اظهار کرد: هدف دانشجو نباید صرفا گرفتن نمره باشد و علاوه بر آن کسب دانش نیز اهمیت دارد.

وی ادامه داد: امروزه برای یک دانشجوی لیسانس معدل و به دست آوردن نمره الف یکی از پارامترهای مهم برای پیشرفت تحصیل است، در حالی که کسب مهارت از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: مهارت های مورد نیاز دانشجو برای وارد شدن در هر حرفه ای پس از فارغ التحصیلی شامل مهارت های تخصصی در حیطه آموزشی فرد و مهارت های عمومی است که نیاز است دانشجو آن ها فراگیرد.

خواجه بیان کرد: مهم ترین دلایل افت تحصیلی دانشجو می توان به روش های غلط آموزشی، نداشتن انگیزه و ناامیدی دانشجو و همچنین مشارکت نداشتن دانشجویان در تدریس اشاره کرد.

وی ادامه داد: داشتن انگیزه و انرژی برای دانشجو لازم است و جامعه و نهادهای فکری باید به دنبال دلیل نداشتن این انگیزه باشند.

مدیر گروه شیمی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه در ابتدا تغییر فرهنگ و تلاش دانشجو برای رسیدن به اهداف مهم و ضروری است، تصریح کرد: امروزه جامعه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی در کنار کسب مدرک برای دانشجویان ضروری است

مهارت آموزی در کنار کسب مدرک برای دانشجویان ضروری است