مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-14ورزشي

منتظر عکس زنان کوهنورد با ریش و سبیل مصنوعی باشیم


وقتی این بخشنامه این همه برای ما که اینجا زندگی می کنیم و با بسیاری از این دستورات آشناییم این همه جالب است برای مردم دنیا چه سوژه ای است! انصاف بدهید چه کسی آب به آسیاب دشمن می ریزد؟ - وقتی این بخشنامه این همه برای ما که اینجا زندگی می کنیم و با بسیاری از این دستورات آشناییم این همه جالب است برای مردم دنیا چه سوژه ای است! انصاف بدهید چه کسی آب به آسیاب دشمن می ریزد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: یکی از فصل مشترک های بسیاری از مبارزان پیش از انقلاب کوه است.

شاید در کنار مسجد به عنوان یکی از مهم ترین کانون های شکل گیری مبارزات علیه رژیم پهلوی بشود از کوه به عنوان یک کانون مبارزه یاد کرد.

کوه علاوه بر فرصت ورزش و تقویت قوای جسمانی برای مبارزه چریکی و مقاومت در مقابل شکنجه و بازداشت، امکان خودسازی و دورهمی و تبادل افکار را ایجاد می کرد.

امن تر از خیابان بود و امکان گریز راحت تر و.

آلبوم قدیمی هر کدام از انقلابیون ریشه دار (نه انقلابیون پس از انقلاب) را بگردید حتماً چند عکس با دوستان همفکر در کوه دارند.

از دیروز که خبر لزوم همراه داشتن اجازه نامه برای کوهنوردی زنان در مشهد را خواندم، مدام آن نقل قول ها از کارکرد کوه میان انقلابیون یادم می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر عکس زنان کوهنورد با ریش و سبیل مصنوعی باشیم

منتظر عکس زنان کوهنورد با ریش و سبیل مصنوعی باشیم