مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 10:512018-11-14اقتصادي

اذعان به تخلف 5 میلیارد تومانی در اجرای پروژه زیرگذر شرقی ساری


پس از انتقاد شدید اسفندیار عشوری عضو شورای شهر ساری نسبت به تخلف در تصویب بودجه 5 میلیارد تومان زیرگذر شرقی در مرکز استان مازندران، اعضای شورا اعلام کردند که با اطلاع اقرار کرده برای تسریع در احداث زیرگذر این تخلف انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پروژه زیرگذر شهید علمدار ساری در عین حال که هنوز  زمینه کاهش ترافیک در ابتدای ورودی شهر ساری را فراهم نکرده، این روزها به چالش جدی بین اعضای شورای شهر، شهرداری و فرمانداری تبدیل شده  و تصویب اضافه بودجه 5 میلیارد و 700 میلیون تومانی اعضای شورا با انتقاداتی مواجه شده است.

پل زیرگذر شهید علمدار به طول بیش از 320 متر  و عرض 9 متر و با اعتباری حدود 7 میلیارد تومان، براساس برنامه زمان بندی شده قرار بود حدود 100 روز به بهره برداری برسد، اما تاخیر در اجرای این پروژه  علاوه بر انتقادات افکار عمومی به یکی از دغدغه های اعضای شورای شهر ساری هم تبدیل شده است.

با اجرای بخش زیادی از پروژه، پیمانکار بحث افزایش اعتباری 5 میلیارد تومانی را به دلیل عدم پیش بینی درست محاسباتی درخواست کرده و اعضای شورای شهر با این افزایش اعتبار موافقت کرده و موضوع را در کمیته انطباق مورد بررسی قرار می گیرد، اعضای شورای شهر بدون توجه به نظرات کمیته انطباق و به دلیل تاخیر دو روزه در پاسخ دهی فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان به تخلف 5 میلیارد تومانی در اجرای پروژه زیرگذر شرقی ساری

اذعان به تخلف 5 میلیارد تومانی در اجرای پروژه زیرگذر شرقی ساری