مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 10:202018-11-14اقتصادي

انتظار افزایش 60 درصدی بودجه 98 دانشگاه ها/ارز فرصت مطالعاتی حذف نمی شود


وزیر علوم با بیان اینکه انتظار داریم بودجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در سال 98 حداقل 60 درصد افزایش یابد، گفت: ارز مورد نیاز دانشجویان و اساتید متقاضی فرصت های مطالعاتی در سال آینده حذف نخواهد شد.

- انتظار افزایش 60 درصدی بودجه 98 دانشگاه ها/ارز فرصت مطالعاتی حذف نمی شود وزیر علوم با بیان اینکه انتظار داریم بودجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در سال 98 حداقل 60 درصد افزایش یابد، گفت: ارز مورد نیاز دانشجویان و اساتید متقاضی فرصت های مطالعاتی در سال آینده حذف نخواهد شد.

دکتر منصور غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بر توجه و نگاه ویژه در تدوین بودجه دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در بودجه سال آینده تاکید کرد و افزود: بودجه 98 این مراکز باید با نگاه ویژه ای از سوی دولت و مجلس تدوین شود و چندین موضوع مورد توجه قرار گیرد، اول این که بودجه مربوط به هزینه های مصرفی، تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و مواردی که در توسعه زیرساخت ها لازم است در این مراکز محقق شوند را افزایش دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: بخش دیگری که در تدوین بودجه 98 دانشگاه ها باید مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به افزایش هایی است که با مصوبات هیات دولت در حقوق و دستمزدهای گروه های مختلف حقوق بگیر صورت می گیرد که امیدوار هستیم این موضوع نیز مورد توجه برنامه ریزان و تصمیم گیران بودجه قرار بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار افزایش 60 درصدی بودجه 98 دانشگاه ها/ارز فرصت مطالعاتی حذف نمی شود

انتظار افزایش 60 درصدی بودجه 98 دانشگاه ها/ارز فرصت مطالعاتی حذف نمی شود