مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 09:062018-11-14حوادث

واکنش پلیس در خصوص انتشار کلیپ درگیری چند جوان با یک طلبه+ جزییات


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور درخصوص انتشار کلیپی مبنی بر درگیری چند جوان با یک طلبه در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: ساعت 17:50 روز شانزدهم آبان ماه جوان 21 ساله ای به کلانتری 13 قدس نیشابور مراجعه و اعلام کرد که در خیابان اکرام به اتفاق دوستش ایستاده بود که چند جوان به سمت وی حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

برابر ادعای شاکی پرونده، جوانی 18 ساله به او اظهار داشته چرا چپ چپ نگاه می کنی و سپس درگیری بین آنها رخ می دهد و ضارب نیز جوان 21 ساله را به ضرب چاقو مجروح کرده و بعد از آن هم با خودروی سواری سمند به اتفاق دوستانش از محل متواری می شوند.

در پی اعلام این شکایت بلافاصله پیگیری های لازم برای شناسایی متهم پرونده آغاز و شاکی نیز به پزشکی قانونی معرفی شد.

یک روز بعد از گزارش این ماجرا به پلیس، تیم های آگاهی کلانتری 13 نیشابور برای پیگیری روند درمانی جوان 21 ساله به بیمارستان حکیم نیشابور اعزام می شوند اما شاکی پرونده در این مرکز درمانی حضور نداشت که با بررسی های به عمل آمده، پدر شاکی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت فرزندش در بیمارستان 22 بهمن تحت مداوا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس در خصوص انتشار کلیپ درگیری چند جوان با یک طلبه+ جزییات

واکنش پلیس در خصوص انتشار کلیپ درگیری چند جوان با یک طلبه+ جزییات