مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 08:152018-11-14ورزشي

ذوالقدر: شهردار جدید تهران از توان مدیریتی جوانان و زنان استفاده کند


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از شهردار جدید پایتخت خواست از تخصص و توان مدیریتی زنان و جوانان استفاده کند.

- سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخاب شهردار جدید تهران ضمن آرزوی توفیق برای وی افزود: انتظار می رود که حضور ایشان در کسوت شهردار پایتخت کشور، با تغییرات قابل توجهی در رویکردها و سیاست های مدیریت شهری همراه باشد.

وی یادآور شد: از مهمترین اقداماتی که باید در اولویت شهردار منتخب تهران قرار گیرد، استقرار نظام ارزیابی یکپارچه اثرات زیست محیطی، اجتماعی و بهداشتی در شهرداری تهران برای پروژه های عمرانی است.

به این ترتیب از بسیاری صدمات و خسارات احتمالی ناشی از اجرای پروژه های یادشده خواهد کاست و عقلانیت علمی را بر تصمیم گیری های مدیریت شهری حاکم خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعداد قابل توجهی از جمعیت تهران در بافت فرسوده زندگی می کنند، ادامه داد: بافت های فرسوده به شدت در برابر زلزله ناپایدارند و کیفیت زندگی به مراتب نسبت به سایر بافت های شهری پایین تر است.

اولویت بهسازی و نوسازی این بافت ها با اهدافی مثل تامین بخشی از نیاز به مسکن جدید، رسیدگی و بهبود وضعیت زندگی ساکنان این بافت ها- که عمدتا از اقشار ضعیف اقتصادی هستند- تامین نیازهای خدماتی فعلی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: شهردار جدید تهران از توان مدیریتی جوانان و زنان استفاده کند

ذوالقدر: شهردار جدید تهران از توان مدیریتی جوانان و زنان استفاده کند