مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 07:452018-11-14فناوري

گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه در راه است


شرکت های بزرگ تلفن های همراه در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار دارند و روزانه در دنیای موبایل شاهد رونمایی از جدیدترین دستگاه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از جی اس ام آرنا، تاکنون 45 هفته از سال 2018 میلادی سپری شده است و در بررسی مهم ترین رویدادهای موبایل در هفته ای که گذشت با اخبار جدیدی مواجه می شویم.

در این هفته، سامسونگ سیم رابط کاربری جدید معرفی کرد.

در این هفته در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سامسونگ (SDC 2018) نگاهی اجمالی به گوشی هوشمند سامسونگ، OLED، چشم انداز این کمپانی برای نرم افزارهای آینده خود و نگاهی به Bixby و آینده آن اشاره شد.

در اخبار دیگر شاهد رونمایی نوکیا از گوشی جدیدیش بودیم و پتنت جدید این شرکت معرفی شد.

این هفته شیائومی گامی دیگر به سمت سلطه جهانی برد و ده ها خبر دیگر از دنیای موبایل منتشر شد؛ اگر به اخبار موبایل علاقه مندید در ادامه با همراه باشید تا با تازه ترین اخبار موبایل در هفته ای که گذشت باخبر شوید.

تصاویر رندر از نوکیا 9 فاش شد به تازگی تصاویر رندری از نوکیا 9، گوشی پرچمدار بعدی HMD منتشر شده است که این گوشی را به همراه دوربین پنج گانه نشان می دهند.

این تصاویر و ویدئوی مربوطه توسط افشاگران مطرحی به نام های OnLeans و 91Mobiles منتشر شده اند که سابقه خوبی در افشای طراحی گوشی های در حال توسعه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه در راه است

گوشی جدید نوکیا با دوربین پنج گانه در راه است