مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 07:352018-11-14سياسي

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد


معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها طی حکمی حجت الاسلام سعید کرمی را به سمت مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد مهدی صالحی در مراسم معارفه حجت الاسلام سعید کرمی به عنوان مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در سخنانی ضمن تشکر از فعالیت های حجت الاسلام حریزاوی در مدت تصدی مدیریت فرهنگی، گفت: بخش بزرگی از رسالتی که بر عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است، مربوط به مسائل فرهنگی دانشگاه است.

وی همچنین ضمن قرائت بخش هایی از حکم انتصاب حجت الاسلام کرمی به سمت مدیر کل فرهنگی نهاد، بیان داشت: امید است با توکل بر حضرت حق و توسل به اولیای الهی و عنایت ویژه به نظرات و پیشنهادات دفاتر نهاد در دانشگاه ها و مجموعه معاونت فرهنگی سیاسی و دیگر معاونت ها در اجرای ماموریت های آن مدیریت موفق مؤید باشید.

حجت الاسلام کرمی نیز ضمن تشکر از حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها، نسبت حسن اعتماد ایشان نسبت به خود، عنوان کرد: امیدوار هستیم با لطف و عنایات ویژه حجت الاسلام صالحی و باقی دوستان بتوانیم در کوتاه زمانی تحول عظیمی در این قسمت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد

مدیر کل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها منصوب شد