مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 23:412018-11-13بين الملل

سیل در عربستان 30 قربانی گرفت


نیروهای امداد رسانی عربستان سعودی موسوم به «دفاع شهری» در بیانیه ای از جان باختن 30 نفر از شهروندان آن در اثر وقوع سیل در برخی از مناطق این کشور طی یک ماه اخیر خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باران شدید در عربستان سعودی و در نتیجه آن وقوع سیلاب و جاری شدن سیل، حدود یک ماهی است که عبور و مرور در تعدادی از مناطق این کشور را به شدت با مشکل مواجه کرده است.

نیروهای امداد رسانی عربستان سعودی موسوم به دفاع شهری روز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که 13 منطقه مختلف طی یک ماه اخیر شاهد وقوع سیل بوده است.

در ادامه بیانیه آمده است که تعداد تلفات ناشی از سیلاب و برق گرفتگی در  این کشور به 30 نفر رسیده است و 1480 سعودی نیز طی عملیات امدادرسانی نجات یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی عربستان واس ، دفاع شهری عربستان سعودی تصمیم دارد هشت کمیته ویژه را جهت بررسی خسارت های مالی ناشی از وقوع سیل تشکیل دهد.

شرایط بد آب و هوایی همزمان برخی دیگر کشورهای عربی از جمله اردن و بحرین را نیز دچار بحران کرده و باعث کشته شدن و فقدان ده ها نفر شده است.

دردناک ترین فاجعه مربوط به وقوع سیل در کشورهای مزبور، مربوط به مرگ تعدادی از دانش آموزان اردنی در بحر المیت مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در عربستان 30 قربانی گرفت

سیل در عربستان 30 قربانی گرفت