مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 23:262018-11-13سياسي

سلسله نشست های همسفر تا بهشت در دانشگاه رازی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلسله نشست های همسفر تا بهشت با موضوع ازدواج با دلار 15 هزار تومانی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، - سلسله نشست های همسفر تا بهشت با موضوع ازدواج با دلار 15 هزار تومانی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سلسله نشست های همسفر تا بهشت با موضوع ازدواج با دلار 15 هزار تومانی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، با حضور کریمان مجد روانشناس و مشاور خانواده در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه برگزار شد.

کریمان مجد در این مراسم، سن زیستی را از فاکتور های مهم برای ازدواج دانست و گفت: سن زیستی مشخصه هایی از جمله مسئولیت پذیری، نشاط روانی، شادابی جسمی و سن مادر هنگام تولد فرد دارد.

وی بیان کرد: در امر ازدواج ملاک سن شناسنامه ای نیست بلکه ملاک سن زیستی افراد است و سن زیستی پسر باید بالاتر از دختر باشد، زیرا استخوان بندی روانی مردانه بر اقتدار استوار است و با افزایش سن زیستی، اقتدار مردانه تقویت می شود.

کریمان مجد زیبایی ظاهری را از موضوعات مهم در انتخاب همسر دانست و گفت: زیبایی ظاهری از نظر افراد امری نسبی است، فرد در موضوع انتخاب برای زیبایی نباید معیار داشته باشد بلکه یک فاکتور زیبا در چهره فرد بیابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله نشست های همسفر تا بهشت در دانشگاه رازی برگزار شد

سلسله نشست های همسفر تا بهشت در دانشگاه رازی برگزار شد