مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 23:052018-11-13سياسي

فعالیت 2732 تشکل زنان و خانواده در کشور


معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 2732 تشکل امروز در کشور در زمینه امور زنان و خانواده فعالیت می کنند و لازم است که به احیای تشکل های زنان و خانواده پرداخته شود.

- معاون برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مطرح کرد فعالیت 2732 تشکل زنان و خانواده در کشور معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: 2732 تشکل امروز در کشور برای زنان و خانواده وجود دارد که فعالیت می کنند و لازم است که به احیای تشکل های زنان و خانواده پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اطهره نژادی عصر امروز (سه شنبه) در دومین جلسه از سلسه نشست های تخصصی آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده، اظهار کرد: از سال 93 تا 95، هشت نشست منطقه ای در کشور در حوزه زنان و خانواده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 1670 تشکل زنان و خانواده در سال اول دولت یازدهم تشکیل شد، افزود: این در حالی بود که با بررسی های انجام شده مشخص شد در شش ماهه نخست دولت تنها 650 تشکل فعال وجود داشت.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، تصریح کرد: 2732 تشکل امروز در کشور در زمینه امور زنان و خانواده فعالیت می کنند و لازم است که به احیای تشکل های زنان و خانواده پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2732 تشکل زنان و خانواده در کشور

فعالیت 2732 تشکل زنان و خانواده در کشور