مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 20:262018-11-13سياسي

معاونت نظارت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (سه شنبه 22 آبان) در مراسم تودیع و معارفه حسین مظفر و غلامرضا اسدالهی معاون سابق و جدید نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معاونت نظارت مجلس با دکتر مظفر در مجلس شکل گرفت، - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت نظارت مجلس، گفت: این معاونت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (سه شنبه 22 آبان) در مراسم تودیع و معارفه حسین مظفر و غلامرضا اسدالهی معاون سابق و جدید نظارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معاونت نظارت مجلس با دکتر مظفر در مجلس شکل گرفت، گفت: این معاونت در آیین نامه داخلی مجلس دارای جایگاه قانونی است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: البته می توان وظایف معاونت نظارت را به صورت جزیی نیز مدون کرد، ولی آیین نامه مجلس مانند آیین نامه سایر نهادها و دستگاه ها به حساب نمی آید و به خودی خود قانون است، لذا معاونت نظارت دارای جایگاه قانونی است.

*دبیران نظارتی بازوی نظارت در کمیسیون ها باشند لاریجانی با یادآوری اینکه معاونت نظارت توانست یکی از خلأهای قانونی در مجلس را جبران کند، گفت: بر همین اساس برای کمیسیون های تخصصی به ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت نظارت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد

معاونت نظارت یکی از خلأهای مجلس را جبران کرد