مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 19:302018-11-13سياسي

رایزنی نمایندگان بخش خصوصی و حاکمیت برای حل مشکلات بنیادین اقتصادی


اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در چهل و چهارمین نشست خود، در حضور علی علی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، - چهل و چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار شد؛ رایزنی نمایندگان بخش خصوصی و حاکمیت برای حل مشکلات بنیادین اقتصادی اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران در چهل و چهارمین نشست خود، در حضور علی علی آقا محمدی، رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بیان مشکلات و چالش های اقتصادی و راهکاری پیش رو پرداختند.

فعالان بخش خصوصی در این دیدار به چالش های مختلف ایجاد شده در فضای کسب وکار پرداختند و از مسایل ارزی گرفته تا پیمان سپاری ارزی، بخشنامه های متعدد دولت، عدم تصمیم گیری و مشورت نکردن با بخش خصوصی را بیان کردند.

در این نشست هم چنین به نقاط قوت عملکرد دولت و نهادهای اقتصادی اشاره و تقویت آنها مورد تاکید قرار گرفت.

اعضای هیات نمایندگان بخش خصوصی هم چنین شنونده توصیه های رییس دفتر اقتصادی مقام معظم رهبری در مرود لزوم همگرایی، همکاری و تلاش دسته جمعی برای حل معضلات اقتصادی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز این نشست، معاون بررسی های اقتصادی اتاق تهران، آخرین گزارشی در مورد شاخص رقابت پذیری جهانی مربوط به ایران که گزارش جهانی آن از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نمایندگان بخش خصوصی و حاکمیت برای حل مشکلات بنیادین اقتصادی

رایزنی نمایندگان بخش خصوصی و حاکمیت برای حل مشکلات بنیادین اقتصادی