مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 19:062018-11-13سياسي

حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج سازندگی ارزنده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه ایلام بیان داشت: - امام جمعه ایلام گفت: حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج سازندگی دانشجویی علاوه بر ارزشی بودن در امر فقرزدایی، رافع مشکلات و آسیب های اجتماعی است که اقدام بسیار ارزنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه ایلام بیان داشت: استان ایلام یکی از استان هایی است که با معضلات اجتماعی دست به گریبان است و دانشجویان در کمک به رفع آسیب های اجتماعی استان ایلام می توانند نقش تعیین کننده داشته باشند.

امام جمعه ایلام گفت: رسالت دانشگاه و دانشجو زمینه سازی برای حرکت انسان به سوی تعالی است و ساختن جامعه انسانی مبتنی بر ارزش ها از کارکردهای اجتماعی دانشجویان است که در این اهداف به موفقیت لازم دست یابید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه افزود: حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج سازندگی دانشجویی علاوه بر ارزشی بودن در امر فقرزدایی و کمک به محرومان در دورترین نقاط محروم استان رافع مشکلات و آسیب های اجتماعی است که اقدام بسیار ارزنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج سازندگی ارزنده است

حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج سازندگی ارزنده است