مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 18:262018-11-13دانش

با حکم وزیر علوم «رییس پژوهشگاه مواد و انرژی» منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علیرضا خاوندی را به سمت «رییس پژوهشگاه مواد و انرژی» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، علیرضا خاوندی را به سمت رییس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب کرد.

 در این حکم انتصاب خطاب به خاوندی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت رییس پژوهشگاه مواد و انرژی منصوب می شوید.

پژوهشگاه مواد و انرژی از قدیمی ترین و بزرگ ترین مراکز پژوهشی کشور است که در شرایط کنونی توانایی رفع بخشی از نیازهای فناورانه کشور را دارد لذا، از جناب عالی انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان، مأموریت های پژوهشگاه را در سطح ملّی تبیین و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید.

همچنین شایسته است استفاده بهینه از امکانات موجود را برای تحقق مأموریت های پژوهشگاه در صدر امور قرار داده و با همکاری سایر مؤسسات آموزش عالی، ارگان ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی، زمینه مناسب را برای تولید دستاوردهای پژوهشی نوآورانه و فناورانه در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم وزیر علوم «رییس پژوهشگاه مواد و انرژی» منصوب شد

با حکم وزیر علوم «رییس پژوهشگاه مواد و انرژی» منصوب شد