مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 17:362018-11-13فرهنگي

انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی


کتاب های «روابط عمومی بین المللی»، «روابط عمومی تخصصی» و «آینده روابط عمومی» منتشر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، عباس اسدی دانشیار روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی برای نخستین بار سه کتاب جدید تخصصی در حوزه روابط عمومی را روانه بازار نشر کرد.

این کتاب های که روابط عمومی بین المللی ، روابط عمومی تخصصی و آینده روابط عمومی نام دارند، ترجمه اثر رالف تنچ و لیز یئومانز دو استاد دانشگاه متروپولیتین لیدز انگلستان است.

مترجمان در مقدمه کتاب اظهار داشته اند که ترجمه این کتاب ها به زبان فارسی، به این امید صورت گرفته که فارسی زبانان علاقه مند به حوزه روابط عمومی را به کار آید و چشم اندازهایی تازه در جهان ارتباطات به آنان فرا بنماید.

بدیهی است تکیه گاه مؤلفان بیشتر فرهنگ روابط عمومی مغرب زمین و به خصوص روابط عمومی در انگلیس بوده است، اما در عین حال آنانی که با حوزه روابط عمومی سر و کار دارند نیز  فارغ از هر گونه تقلید، از این کتاب بهره ها خواهند برد.

زیرا بسیاری از اصول و کلیات در هنر روابط عمومی وجود دارد که توجه به آنها در نزد دیگر ملل جهان فایده ها در بر خواهد داشت.

بی گمان تامل در مباحث کتاب حاضر موجب پرورش ذوق و استعداد و ورزیدگی فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات خواهد شد، به خصوص  با در نظر داشتن این واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی

انتشار نخستین کتاب تخصصی در حوزه روابط عمومی بین المللی