مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:162018-11-13ورزشي

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از شکست پرسپولیس در آسیا چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار رفت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند که با گلزنی بازیکنان برزیلی نماینده ژاپن ( سرجینیو - لئو سیلوا ) 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس .

- بر اساس برخی اخبار منتشر شده، الکساندر لوپز، مربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از قهرمانی کاشیما آنتلرز ژاپن به خوشحالی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار رفت فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران به مصاف هم رفتند که با گلزنی بازیکنان برزیلی نماینده ژاپن ( سرجینیو - لئو سیلوا ) 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس در بازی برگشت و در ورزشگاه آزادی، با ارائه بازی تدافعی و کنترل شده به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند تا قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شوند.

این مسابقه مهمانان ویژه ای داشت.

جیانی اینفانتینو رییس فیفا، شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و .

البته مانند همیشه کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا می کردند و غیبتکارلوس کی روش هم حسابی حاشیه ساز شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از شکست پرسپولیس در آسیا چه بود؟

ماجرای خوشحالی دستیار کی روش از شکست پرسپولیس در آسیا چه بود؟