مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:062018-11-13اجتماعي

سفری به «ناو» اورامان کردستان/ ظرفیت هایی که زیرچرخ بی توجهی له می شود


روستای «ناو» با وجود ظرفیت های فراوان گردشگری و کشاورزی به دلیل نبود زیرساخت های لازم از جمله راه دسترسی مناسب و عدم تخصیص آب لازم از سد داریان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منطقه اورامان از جمله مناطق زیبا و دیدنی استان کردستان است منطقه ای با طبیعت زیبا و بی نظیر که با وجود نداشتن راه ارتباطی مناسب هر سال میزبان 10ها هزار نفر گردشگر از نقاط دور نزدیک کشور و حتی مهمانانی از کشورهای خارجی است.

طبیعت بکر، کوه های سر به فلک کشیده، پوشش جنگلی متنوع، رودخانه های دائمی و فصلی، چشمه های جوشان آب های معدنی و آب و هوای چهار فصل از جمله جاذبه های طبیعی این منطقه است.

روستای ناو از توابع  دهستان شالیار  سروآباد در استان کردستان است، مسیر این روستا در عین سخت و صعب العبور بودن، زیبایی های بی مانندی دارد که هیچ زبانی را یارای بیان و هیچ قلمی را توان نگاشتن نیست.

بافت روستای ناو مانند بسیاری از روستاهای منطقه اورامانات، سنتی است و پشت بام هر خانه حیاط خانه دیگری محسوب می شود، اینجا لبخند میزبان هدیه به مهمان است، مردمان این دیار صاف و صمیمی با گویش اورامی لبخندی از سر شوق نثار مهمانان می کنند تا آغازی بر ساعت خوش و به یادماندنی برایشان در این روستا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری به «ناو» اورامان کردستان/ ظرفیت هایی که زیرچرخ بی توجهی له می شود

سفری به «ناو» اورامان کردستان/ ظرفیت هایی که زیرچرخ بی توجهی له می شود