مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:052018-11-13بين الملل

پیشنهاد شخصیت های عراقی به عبدالمهدی برای کسب معافیت از تحریم های ضدایرانی ترامپ


یک روزنامه سعودی اعلام کرد که برخی شخصیت های عراقی به نخست وزیر این کشور پیشنهاد دادند تا به واشنگتن برود و در رابطه با واردات برق و گاز از ایران معافیت ویژه بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه عکاظ، برخی از شخصیت های عراقی به عادل عبدالمهدی ، نخست وزیر جدید عراق پیشنهاد دادند تا به واشنگتن برود و با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا دیدار و از بروز فاجعه برای عراق بعد از پایان مهلت 45 روزه آمریکا به عراق برای وارد کردن برق از ایران جلوگیری کند.

براساس این گزارش یک منبع عراقی گفته است که عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق با جدیت تلاش می کند تا با ترامپ دیدار کند و از او معافیتی ویژه برای وارد کردن برق و گاز از ایران بگیرد.

این منبع افزود: عادل عبدالمهدی یک گفت وگوی طولانی با داگلاس سیلیمان، سفیر واشنگتن در بغداد داشته است و به او اعلام کرده است که در این زمان کوتاه نمی توانیم جایگزینی برای برق و گاز ایرانی پیدا کنیم و عراق پس از پایان مهلت 45 روزه وارد یک فاجعه حقیقی خواهد شد.

این منیع در ادامه می گوید: عادل عبدالمهدی برای گفت وگو با آمریکا و به دست آوردن معافیت از تحریم های آمریکا علیه ایران در رابطه با برق و گاز تلاش های فراوانی کرده است اما تلاش های نخست وزیر عراق به بن بست رسیده است و اکنون تنها راه آن سفر به واشنگتن و دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد شخصیت های عراقی به عبدالمهدی برای کسب معافیت از تحریم های ضدایرانی ترامپ

پیشنهاد شخصیت های عراقی به عبدالمهدی برای کسب معافیت از تحریم های ضدایرانی ترامپ