مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 13:462018-11-13پزشكي

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت اسفندماه جاری در علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید کشمیری در نشست استانی کنگره شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن این سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: - کنگره شهدای وزارت بهداشت اسفندماه جاری در علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کشور اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید کشمیری در نشست استانی کنگره شهدای وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن این سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران و اقتدار و امنیت امروز کشور مدیون خون فشانی و ایثارگری های شهدا و خانواده آن ها است و باید این ایثارگری پاس داشته شود.

وی تصریح کرد: نام شهید زینت بخش تمامی محافل و جامعه است و باید فرهنگ شهید و شهادت بیش ازپیش در جامعه گسترش پیدا کند، زیرا فرهنگ شهید و شهادت می تواند نجات بخش جامعه باشد.

کشمیری گفت: ما در این بستر فرهنگی یک سری پیام ها را به دانشجویان و کارکنان و کارشناسان خود می دهیم و مردم و خانواده در جریان اهمیت شهید و فرهنگ شهادت قرار می گیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر میزبان خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت اسفندماه جاری در علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت اسفندماه جاری در علوم پزشکی بوشهر برگزار می شود