مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 13:452018-11-13سياسي

اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای ورود به حوزه های آسیب های اجتماعی


معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به این که دانشگاه علامه پیشگام در ارائه برنامه های علمی برای رفع مشکلات کشور بود، بیان کرد: اعلام آمادگی می کنیم که در حوزه های بهزیستی و علوم اجتماعی دانشگاه علامه حاضر است به کمک استادان و دانشجویان تحصیلات .

- معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به این که دانشگاه علامه پیشگام در ارائه برنامه های علمی برای رفع مشکلات کشور بود، بیان کرد: اعلام آمادگی می کنیم که در حوزه های بهزیستی و علوم اجتماعی دانشگاه علامه حاضر است به کمک استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و در حوزه های آسیب های اجتماعی و علوم اجتماعی راهکار جدی برای برون رفت از وضعیت خاص ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نعمت الله ایران زاده در همایش ملی مددکاری اجتماعی و توسعه پایدار که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: مددکار اجتماعی همواره ایثار می کند و با روحیه دگرپذیری و هم افزایی و همدلی برای رشد جامعه و پیشرفت اخلاق مداری ، توانمند سازی و همراه ساختن آحاد جامعه برای یک تشکل قوی و منسجم در دوره گذار و مشکلات فعالیت می کند.

وی ادامه داد: در دوره کنونی به یک فرزانگی رسیده ایم که قدر ره آوردهای علمی به ویژه در حوزه علوم انسانی را بدانیم ، زیرا ما همواره از کارگزاران در بخش های مختلف گله مند هستیم که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای ورود به حوزه های آسیب های اجتماعی

اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای ورود به حوزه های آسیب های اجتماعی