مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 06:402018-11-13اقتصادي

تهرانی ها پکیج لوازم کاهنده مصرف آب دریافت می کنند


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان تهران از توزیع لوازم کاهنده مصرف در بین مشترکان تهرانی خبر داد و افزود: نهایتا تا سه ماه دیگر این طرح اجرایی خواهد شد.

- محمدرضا بختیاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات شرکت آبفا برای کاهش مصرف آب در تهران اظهار کرد: طرح توزیع لوازم کاهنده مصرف در حال حاضر در ادارات دولتی اجرایی شده و ما موظفیم دستگاه هایی که از این طرح تبعیت نمی کنند را شناسایی و به وزارت نیرو و استانداری گزارش کنیم.

به گفته وی در حال حاضر طرح توزیع لوازم کاهنده مصرف برای مشترکان شهری در حال مطالعه است تا باتوجه به توان مالی مشترکان مناسب ترین و اقتصادی ترین پکیج آماده شود.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان تهران درباره جزییات این طرح گفت: احتمالا قرار است تا هزینه پکیج به صورت قسطی در قبض مشترکان آورده شود و به نظر می رسد که این مساله نیز بتواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب در تهران داشته باشد.

چندی پیش نیز حمیدرضا جانباز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور - گفته بود با پیگیری های انجام شده و درراستای کاهش مصرف آب قرار شده تا تجهیزات کاهنده مصرف در برخی از استان ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و هزینه آن در قبوض آب و به صورت درازمدت از این مشترکان اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها پکیج لوازم کاهنده مصرف آب دریافت می کنند

تهرانی ها پکیج لوازم کاهنده مصرف آب دریافت می کنند