مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 03:102018-11-12ورزشي

برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در هاله ای از ابهام


با استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و مریم منظمی از نایب رییسی این فدراسیون، برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم رشته کشتی کلاسیک بانوان را ابداع کرد تا آرزوی بسیاری از دختران علاقه مند را برآورده کند.

در مدت یک سالی که از شروع فعالیت این رشته می گذرد اقدامات مختلفی برای پیشرفت بانوان کشتی گیر انجام شده است.

انتخاب آنا واسلینکو مربی اوکراینی برای آموزش ورزشکاران ایران، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، عمومی، انتخابی تیم ملی و برگزاری لیگ در پایان هر فصل از جمله اقدامات فدراسیون کشتی بود.

هرچه از شروع کار کشتی کلاسیک بانوان گذشت تلاش فدراسیون برای برگزاری مسابقات این رشته در سطح بین المللی و جهانی بیشتر شد و نتیجه آن برگزاری تورنمنت بین المللی لبنان در روزهای 31 شهریور و یکم مهر ماه با حضور 9 تیم از کشورهای عراق، قرقیزستان، ارمنستان، مصر، گرجستان، سوریه، اوکراین، ایتالیا و ایران و قهرمانی ایران در این رقابت ها بود.

علاوه بر این برگزاری مسابقات جهانی این رشته در آذر ماه سال جاری دیگر رویداد در نظر گرفته شده برای دختران کشتی گیر بود که با کناره گیری رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی وضعیت برگزاری این رویداد با حضور ایران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در هاله ای از ابهام

برگزاری مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در هاله ای از ابهام