مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 02:062018-11-12دانش

امید در گفت وگو با فارس مطرح کرد: تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال 97


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد گفت: برای ابتدای سال تحصیلی 99-98 تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت های اجرایی جذب عبور کرده اند و دارای هویت تثبیت شده هستند.

- محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به ارزیابی مدرسین این دانشگاه که چند ماهی است آغاز شده و وضعیت اساتید استان تهران گفت: تکلیف تمامی مدرسین و ارزیابی آنها به جز مدرسین استان تهران تا پایان سال مشخص خواهد شد.

وی افزود: چون تعداد مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی در استان تهران زیاد است این ارزیابی بیش از یک سال طول خواهد کشید.

رییس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی تصریح کرد: بازنگری تمامی مدرسین دانشگاه علمی و کاربردی تا پایان سال تحصیلی 98-97 انجام خواهد شد و فقط 20 درصد این بازنگری باقی مانده است که در مدت باقیمانده قطعا این کار پایان خواهد یافت.

امید گفت: برای ابتدای سال تحصیلی 99-98 می توانیم بگوییم که تمامی مدرسین دانشگاه از فیلتر هیأت های اجرایی جذب عبور کرده اند و دارای هویت تثبیت شده هستند، ضمن اینکه مراکزی که می توانند اساسنامه داشته باشند، به سمت مأموریت گرایی سوق پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید در گفت وگو با فارس مطرح کرد: تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال 97

امید در گفت وگو با فارس مطرح کرد: تعیین تکلیف مدرسین استان تهران تا پایان سال 97