مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 23:562018-11-12حوادث

توقیف محموله نیم تن مواد مخدر در کرمان


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 581 کیلوگرم تریاک، دستگیری 5 سوداگرمرگ و توقیف 3 خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در محور گلباف اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک، آن را متوقف و راننده آن را دستگیرکردند.

بنی اسدی فر بیان داشت: در بازرسی از خودرو پیکان 336 کیلو تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو 405 که به عنوان راه پاکن مواد بود توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران پلیس رابر نیز در محورهای کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری ماموران خودرو پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از خودرو 245 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با توجه به کشف 581 کیلو تریاک و دستگیری پنج نفر قاچاقچی و توقیف سه خودرو در این عملیات، از شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله نیم تن مواد مخدر در کرمان

توقیف محموله نیم تن مواد مخدر در کرمان