مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 22:052018-11-12اقتصادي

بی توجهی به مقاوم سازی، از دلایل تخریب بیمارستان ها در زلزله کرمانشاه


معاون ارزیابی و نظارت طرح های عمرانی وزارت بهداشت با اشاره به روند 30 ساله ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه، گفت: بخشی از دلایل تخریب این بیمارستان مربوط به عدم توجه به مقاوم سازی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سلیمی در نشست تخصصی سالروز زلزله کرمانشاه، توسعه بیمارستان های پایدار را از رویکردهای این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: بر این اساس در 3 سال گذشته اگر قرار بود ساختمان درمانی به ما تحویل داده شود تست های مخرب و در صورت لزوم تست های غیرمخرب انجام شده است.

وی با بیان اینکه در برخی موارد مغایرت هایی مشاهده شد، اظهار کرد: در سال های اخیر نظارت های وزارت بهداشت بر ساخت و سازهای افزایش یافته است.

وی به تخریب بیمارستان اسلام آباد غرب در زلزله 21 آبان کرمانشاه اشاره کرد و یاداور شد: این بیمارستان از سوی وزارت راه اجرایی و به ما تحویل داده شد.

سلیمی اضافه کرد: عملیات ساخت این بیمارستان مربوط به 30 سال قبل می شود و در سال 81 ساخت آن متوقف و 8 سال بعد ادامه ساخت این بیمارستان از سر گرفته شد.

معاون نظارت و ارزیابی طرح های عمرانی وزارت بهداشت یاداور شد: بخشی از تخریب این بیمارستان در زلزله 21 آبان مربوط به قصور در زمینه مقاوم سازی آن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به مقاوم سازی، از دلایل تخریب بیمارستان ها در زلزله کرمانشاه

بی توجهی به مقاوم سازی، از دلایل تخریب بیمارستان ها در زلزله کرمانشاه