مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 20:012018-11-12سياسي

بازنشستگان از 27 آبان نباید سمتی داشته باشند/ ادامه کار جرم محسوب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین میرمحمد صادقی روز دوشنبه در گفتگویی درباره آخرین فرصت مشمولان قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای ترک پست های خود افزود: - حسین میرمحمد صادقی گفت: مهلت به کارگیری بازنشستگان مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان 26 آبان 97 به پایان می رسد و از 27 آبان هیچ یک از مشمولان این قانون نباید در سمت های خود در دستگاه ها شاغل باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین میرمحمد صادقی روز دوشنبه در گفتگویی درباره آخرین فرصت مشمولان قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان برای ترک پست های خود افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان اجرایی شدن این قانون یکی از سوالاتی که برای دستگاه های مشمول پیش می آید، این است که پایان زمان یا آخرین مهلت کناره گیری بازنشستگان از سمت خود چه زمانی است.

وی ادامه داد: قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان ششم شهریورماه 97 در مجلس تصویب شد و 21 شهریور به تایید شورای نگهبان رسید.

معاون قوانین مجلس با یادآوری این که رییس مجلس در تاریخ 24 شهریور این قانون را به رییس جمهوری ابلاغ کرد، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی نیز 27 شهریورماه آن را به روزنامه رسمی ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان از 27 آبان نباید سمتی داشته باشند/ ادامه کار جرم محسوب می شود

بازنشستگان از 27 آبان نباید سمتی داشته باشند/ ادامه کار جرم محسوب می شود