مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 19:162018-11-12حوادث

حمله به 2 طلبه نیشابوری با چاقو/ ضاربان آزاد در محله می چرخند؛ خبری از دستگیری نیست


5 جوان در شب شهادت امام رضا (ع) به وسیله چاقو به دو طلبه نیشابوری حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، اواخر هفته گذشته چند جوان با حمله به وسیله چاقو به دو طلبه حوزه علمیه در شهر نیشابور آن ها را مجروح و از صحنه گریختند.

یکی از این طلبه های مصدوم شده در این حادثه در گفت وگو با خبرگزاری فارس در نیشابور گفت: با دوست دیگرم که ایشان نیز طلبه بودند در حال حرکت بودیم که پنج جوان که فکر می کنم حالت عادی نداشتند از خودرو سمند مشکی رنگی پیاده شدند و به ما حمله کردند.

رضا سلیمانی با اشاره به این موضوع که اتفاق شب شهادت حضرت رضا(ع) روی داده است؛ تصریح کرد: این چند نفر حین حمله با توهین به روحانیت و طلبه ها شروع به کتک زدن کردند و یک چاقو به دست چپم و یک چاقو به قلبم زدند که خوشبختانه ضربه ای که به سمت قلبم بود تا نزدیکی ریه رفته ولی آسیبی به قلب نرسیده است.

وی افزود: یکی از افرادی که ما را مورد حمله قرار داد را قبلاً در پارک دیده بودم و از طلبه بودنم اطلاع داشت، از ابتدای حمله با الفاظ بسیار رکیک به روحانیت توهین می کردند.

این طلبه های مصدوم در مورد نحوه پیگیری نیروی اظهار کرد گفت: پلیس در صحنه حاضر شد، پلاک را نداشتیم اما یکی از حمله کنندگان را شناسایی کرده ایم، اما هنوز پس از گذشت بیش از پنج روز خبری از عاملان این حادثه مبنی بر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به 2 طلبه نیشابوری با چاقو/ ضاربان آزاد در محله می چرخند؛ خبری از دستگیری نیست

حمله به 2 طلبه نیشابوری با چاقو/ ضاربان آزاد در محله می چرخند؛ خبری از دستگیری نیست