مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 14:512018-11-12فرهنگي

اسامی آثار پذیرفته شده دو بخش مسابقه تئاتر «ایران» و «ملل» مشخص شد


دو بخش مسابقه تئاتر ایران 12 نمایش و مسابقه تئاتر بین الملل 10 نمایش برای اجرا در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 28 آبان ماه در همدان همراه با یک شادپیمایی آغاز خواهد شد و تا 4 آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بخش های مختلف این جشنواره شامل تئاتر کودک، نوجوان، ملل، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر دانش آموزی، میهمان و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مجموع آثار شرکت کننده در جشنواره 72 اثر به بخش تئاتر کودک رسید که از این بین 9 نمایش از 4 شهر برای اجرا انتخاب شد و 48 اثر نیز به تئاتر نوجوان رسید و 9 نمایش نیز از 4 شهر برای بخش نوجوان انتخاب شد.

همچنین از 143 متقاضی مسابقه بخش خیابانی، 7 نمایش از 5 شهر و دو نمایش میهمان و از 96 اثر متقاضی بخش تئاتر خردسال نیز 7 نمایش از 5 شهر برای این بخش انتخاب شد.

از مجموع 10 نمایش رسیده به بخش تئاتر بین الملل نیز که تا چند روز پیش مشخص نبود این بخش برگزار شود یا خیر، هر 10 نمایش برای حضور در ایران و اجرای کارهایشان انتخاب شدند.

در بخش بین الملل جشنواره آثاری از کشورهای هند، فرانسه، آفریقای جنوبی، بلژیک، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی آثار پذیرفته شده دو بخش مسابقه تئاتر «ایران» و «ملل» مشخص شد

اسامی آثار پذیرفته شده دو بخش مسابقه تئاتر «ایران» و «ملل» مشخص شد