مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 12:402018-11-12اقتصادي

شرکت های دانش بنیان، حوزه گیاهان دارویی را به استفاده از فناوری سوق داده اند


در بخش گیاهان دارویی ایران از خام فروشی به ارزش افزوده حاصل از تولید محصولات زراعی در راستای رفاه و سلامت مردم سوق یافته است.

- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بخش گیاهان دارویی ایران از خام فروشی به ارزش افزوده حاصل از تولید محصولات زراعی در راستای رفاه و سلامت مردم سوق یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حجتی در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی ضمن بیان این مطلب، با اشاره به ظرفیت های ایران در این حوزه افزود: در کشور نعمت های زیادی وجود دارد ولی ما به راحتی از آن می گذریم و توجهی به آن نمی کنیم.

وی با اشاره به تنوع گیاهان دارویی در کشور افزود: با توسعه شرکت های دانش بنیان در این حوزه شاهد هستیم که بخش گیاهان دارویی از خام فروشی به ارزش افزوده حاصل از تولید محصولات زراعی در راستای رفاه و سلامت مردم گرایش یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه برآورده شدن یکی از خواسته های دیرینه ما است که شامل تکمیل زنجیره تولید تا ارزش افزوده می شود.

وی با بیان اینکه ما در بخش کشاورزی همیشه در مزرعه کار کرده ایم، افزود: در این بخش همواره به خام فروشی توجه شده است ولی امروزه شاهدیم که با حضور شرکت های دانش بنیان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان، حوزه گیاهان دارویی را به استفاده از فناوری سوق داده اند

شرکت های دانش بنیان، حوزه گیاهان دارویی را به استفاده از فناوری سوق داده اند