مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:562018-11-12دانش

پرداخت بودجه به آموزش عالی اولویت ویژه ای دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در یکصدمین سال تاسیس دانشگاه خوارزمی در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه آموزش عالی گفت: - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: امید است تا پایان سال جاری بتوانیم به پرداخت صددرصد بودجه به دانشگاه ها نزدیک شویم و با توجه به شرایط فعلی فروش نفت و اقتصاد کشور پرداخت بودجه به آموزش عالی اولویت ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در یکصدمین سال تاسیس دانشگاه خوارزمی در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه آموزش عالی گفت: با توجه به جایگاه ویژه آموزش عالی باید بودجه به صورت عادلانه و متناسب با نیاز دانشگاه ها تخصیص یابد.

همچنین در سال های گذشته با وجود شرایط نامناسب کشور بودجه دانشگاه ها صددرصد پرداخت شد و تلاش ما این است که امسال نیز بودجه آموزش عالی و دانشگاه ها به طور کامل تخصیص داده شود.

وی در ادامه گفت: امید است تا پایان سال جاری بتوانیم به پرداخت صددرصد بودجه به دانشگاه ها نزدیک شویم و با توجه به شرایط فعلی فروش نفت و اقتصاد کشور پرداخت بودجه به آموزش عالی اولویت ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بودجه به آموزش عالی اولویت ویژه ای دارد

پرداخت بودجه به آموزش عالی اولویت ویژه ای دارد