مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آبان 1397 ساعت 10:452018-11-12سياسي

جهانگیری: در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد


در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.

- معاون اول رییس جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم استمرار سیاست ها در دوره های مختلف در کشور، به دستیابی کشورهای منطقه شرق آسیا و آمریکای لاتین طی سال های گذشته اشاره و اظهار کرد: سوال اصلی که برای هر کسی که به آینده و توسعه ایران فکر می کند ایجاد می شود، این است که چرا آمریکای لاتین و شرق آسیا با سرعت پیشرفت کردند اما ما نتوانستیم به این سرعت پیشرفت دست یابیم.

وی با بیان این که سیاست گذاری های توسعه ای در این مناطق براساس راهبردی بلند مدت که متناسب با شرایط بین المللی اتخاذ شده، است ادامه داد: ما نیز در ایران سیاستگذاری های عالمانه ای داشته ایم اما آن چه که مهم بوده، استمرار سیاست است که آن ها داشته اند اما ما از آن برخوردار نبوده ایم.

در این مناطق برخی دولت ها با کودتا تغییر کرده اند، دربرخی دولت های دیکتاتور حضور داشته اند و در برخی دیگر دموکراسی جریان دارد، اما اشتراک همه آن ها در آن است که با وجود تغییراتی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد

جهانگیری: در دوران تحریم از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد