مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 20:262018-11-11حوادث

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری سارق


رییس پلیس فتای اصفهان در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سوءاستفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی مرتضوی در نشست خبری انجمن حمایت از کودکان بهشت که عصر امروز در محل این انجمن برگزار شد گفت: به دنبال شکایت این انجمن مبنی بر سوءاستفاده از نام و اعتبار انجمن در فضای مجازی، پلیس این موضوع را پیگیری و به نتیجه رساند.

وی با اشاره به این که به دنبال شکایت انجمن حمایت از کودکان بهشت 34 شاکی اقتصادی دیگر هم شاکی این پرونده شده اند افزود: با توجه به این که این مؤسسه هیچ فعالیت اینترنتی نداشته و جز مراکزی است که دارای شماره ثبت بوده و سالهاست که به صورت سنتی در حال انجام وظیفه است بنابراین برای خیرین و مردمی که علاقمند کمک به این مرکز هستند هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

رییس پلیس فتای استان اصفهان در مورد نحوه ی دستگیری متهم این پرونده تصریح کرد: این شخص که در خارج از کشور، با درگاهی جعلی و به نام انجمن حمایت از کودکان بهشت مشغول سرقت از حساب های خیرین بوده پس از شکایت این انجمن شناسایی و به دنبال ورود وی به کشور طی 24 ساعت دستگیر می شود.

مدیر انجمن حمایت از کودکان بهشت در ادامه این نشست گفت: این مؤسسه از سال 76 شروع به فعالیت خود کرده و هم اکنون در سال 21 خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری سارق

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد اعاده حیثیت انجمن حمایت از کودکان بهشت با دستگیری سارق