مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 18:212018-11-11سياسي

برگزاری مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد در 22 آبان/ مسافران خونسرد باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه‎شنبه 22 آبان 97، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

- طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه‎شنبه 22 آبان 97، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه‎شنبه 22 آبان 97، بدون اعمال هیچ گونه تأخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می‎شود.

این مانور به صورت گسترده‎ و با هدف ارزیابی آمادگی و شناسایی نقاط قوت و ضعف انجام عملیات در شرایط اضطراری و با حضور ارگان‎ها و نهادهای ایمنی، امدادی، آتشنشانی و امنیتی داخل و خارج از فرودگاه مهرآباد برگزار می‎شود.

طبق اعلام این فرودگاه مانور مذکور در ساعت 10 تا 12، روز 22 آبان برگزار می‎شود و با توجه به تردد تعداد زیادی از خودروهای امدادی، از مسافران و مشایعان خواسته شده است که در طول اجرای آن خونسردی و آرامش خود را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد در 22 آبان/ مسافران خونسرد باشند

برگزاری مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد در 22 آبان/ مسافران خونسرد باشند