مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 16:252018-11-11سياسي

پوشش 70 درصدی نوآموزان پیش دبستانی


مشاور وزیر آموزش و پرورش در حقوق شهروندی گفت: تربیت شهروندی نگاه ویژه ای به یادگیری، دانش، توانایی و نگرش های دانش آموزان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهناز احمدی در نشست هم اندیشی نمایندگان حقوق شهروندی استان ها و دوایر ستادی در اردوگاه شهید باهنر تهران با اشاره به اینکه در فصل سوم قانون اساسی به حقوق همه آحاد ملت پرداخته شده است و در اصل30 قانون اساسی دولت موظف شده آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم نماید، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش طی 4 دهه اخیر با همه تنگناها، در جهت تحقق این مهم تلاش نموده و در دورترین مناطق مرزی و عشایری و صعب العبور مدارسی با حضور یک تا 5 دانش آموز تأسیس کرده است.

در حال حاضر و طی سال تحصیلی جاری نیز پوشش تحصیلی دوره ابتدایی 97.

83 بوده و نوآموزان پیش دبستانی با پوششی حدود 70 درصد تحت تعلیم و تربیت قرار گرفته اند.

احمدی افزود: طی سال های گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی کشور و عدم حمایت دولت ها از آموزش و پرورش، علی رغم میل مدیران و تصمیم گیران، مردم مشارکتهایی در اداره امور مدارس داشته اند که متاسفانه در بعضی اوقات از حالت داوطلبانه خارج شده است.

رفع و حل این مشکل اهتمام بعدی همه ارکان حکومت، دولت و مجلس را می طلبد که نگاه به آموزش و پرورش را نوعی سرمایه گذاری بلندمدت و پرورش نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 70 درصدی نوآموزان پیش دبستانی

پوشش 70 درصدی نوآموزان پیش دبستانی