مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 13:402018-11-11ورزشي

اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان در تهران برگزار می شود


اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان (سیزم) از امروز تا روز جمعه به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

- اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان (سیزم) از امروز تا روز جمعه به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در نشستی خبری با اعلام این خبر، گفت: در این مسابقات هفت تیم از کشورهای روسیه، اکراین کره شمالی، سریلانکا، برزیل و جمهوری اسلامی با 100 ورزشکار آقا و خانم در دو گروه به رقابت خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: اینکه کمیته سیزم پذیرفته که ارتش جمهوری اسلامی وا جد شرایط برگزاری مسابقات است، موضوعی بسیار مهم است؛ چراکه این آمادگی از جمیع جهات مورد ار یابی قرار گرفته است و ما آمادگی برگزاری این مسابقات به نحو احسن را پیدا کرده ایم.

رییس ستاد برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان خاطر نشان کرد: تیم جمهوری اسلامی با حضور تیراندازان ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، وزارت دفاه و بسیج در این مسابقات شرکت دارند.

سیاری با بیان اینکه در نیروهای مسلح ورزش به عنوان یک مولفه اثرگذار همیشه در دستور کار قرار دارد، افزود: انتظار همه این است که کارکنان نیروهای مسلح و ارتش از سلامتی کامل و شادابی و شاط برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان در تهران برگزار می شود

اولین دوره مسابقات قهرمانی تیرو کمان ارتش های جهان در تهران برگزار می شود