مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آبان 1397 ساعت 12:152018-11-11سياسي

سکوت احمدی نژاد درباره دفترچه خاطرات دکتر فاطمی


مشخص نیست بر سر دفترچه خاطرات دکتر فاطمی که پریوش سطوتی، همسر او مدعی شده بود به محمود احمدی نژاد داده، چه آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: محمود احمدی نژاد به مناسبت سالگرد اعدام دکتر حسین فاطمی یادداشتی در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر کرده است.

او در یادداشت خود نوشته است: زندگی او (فاطمی) سرشار از عشق به ایران و پیامبر و با اجرای انسان های پست و زبون و دنیاپرستان وابسته به بیگانگان اتفاق افتاد.

او و دو یار بهاری اش، حمیدرضا بقایی و اسفندیار رحیم مشایی فروردین سال گذشته هم بر مزار فاطمی رفته بودند که به مناسبت سالگرد اعدام، دوباره ویدئو آن را در همان کانال بازنشر کرده اند.

همه ابراز ارادت های محمود احمدی نژاد به حسین فاطمی، وزیر خارجه دکتر مصدق در حالی است که مشخص نیست بر سر دفترچه خاطرات دکتر فاطمی که پریوش سطوتی، همسر او مدعی شده بود به احمدی نژاد داده، چه آمده است.

او در زمانی که رییس دولت بود، پریوش سطوتی، همسر دکتر فاطمی را به ایران دعوت کرد؛ دعوتی که بسیار حاشیه ساز شد و حتی به بازداشت خانم سطوتی منجر شد.

منابع خبری اصولگرا ساعاتی پیش از بازداشت اسفندیار رحیم مشایی، عکس های او با خانم پریوش سطوتی، همسر حسین فاطمی، وزیر خارجه دولت مصدق را منتشر کردند و مدعی شدند که او در سال 90 به اتهام جاسوسی دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت احمدی نژاد درباره دفترچه خاطرات دکتر فاطمی

سکوت احمدی نژاد درباره دفترچه خاطرات دکتر فاطمی