مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 20:562018-11-09سياسي

گردنه بیژن سمیرم مسدود شد


گردنه بیژن تنها راه ارتباطی بین دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه پادنای سمیرم به سمت سی سخت با بارش اولین برف پاییزی مسدود شد.

- پس از بارش اولین برف پاییزی گردنه بیژن سمیرم مسدود شد گردنه بیژن تنها راه ارتباطی بین دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه پادنای سمیرم به سمت سی سخت با بارش اولین برف پاییزی مسدود شد.

سید نور محمد موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با بارش 30 سانتی متری برف پاییزی در سمیرم، گردنه بیژن تنها راه ارتباطی بین دو استان اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در منطقه پادنای سمیرم به سمت سی سخت و یاسوج مسدود شد و در حال حاضر تردد در این محور امکان پذیر نیست.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم اظهار داشت: طول جاده گردنه بیژن 27 کیلومتر است و به علت سخت گذر بودن گردنه در ارتفاعات کوه دنا این مسیر با اولین بارش مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گردنه بیژن در فاصله 260 کیلومتری جنوب استان اصفهان و آخرین نقطه مرزی بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد است.

گردنه بیژن با ارتفاع 3300 متری کوه دنا در فاصله 260 کیلومتری جنوب استان اصفهان و آخرین نقطه مرزی بین اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردنه بیژن سمیرم مسدود شد

گردنه بیژن سمیرم مسدود شد