مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 17:362018-11-09بين الملل

آمریکا با جوسازی رسانه ای تحریم می کند


آمریکا جوسازی رسانه ای تحریم ها را چند مدتی است شروع کرده و می خواهد تأثیر منفی خود را بگذارد ولی ملت ایران اسلامی باید بصیرت خود را حفظ و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، اظهار داشت: باید با تلاش روزافزون و استفاده از تولید داخل از تحریم ها به عنوان یک فرصت در جامعه استفاده و با تکیه بر متخصصان و جوانان نخبه داخلی موتور محرکه کشور را بدون وابستگی به حرکت در آورد تا پیشرفت و آبادانی کشور فراهم شود.

وی، با اشاره به ترفندهای چهل ساله دشمنان نظام و اسلام خاطر نشان کرد: آمریکا جوسازی رسانه ای تحریم ها را چند مدتی است شروع کرده و می خواهد تأثیر منفی خود را بگذارد ولی ملت ایران اسلامی باید بصیرت خود را حفظ کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و به هیچ وجه به سمت آنان نروند.

امام جمعه ارومیه افزود: هر امت و فردی با ظالم هم پیمان شده در نهایت شکست خورده که می توان به پهلوی ها، قذافی، صدام و چند ده مورد دیگر اشاره کرد و ما باید در این میان ایستادگی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چرا که مسلمانان پیروز نهایی جنگ مقابل کافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با جوسازی رسانه ای تحریم می کند

آمریکا با جوسازی رسانه ای تحریم می کند