مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 15:252018-11-09فرهنگي

3 فیلم ایرانی به جشنواره «مدفیلم» ایتالیا دعوت شدند


فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» به همراه دو فیلم کوتاه «تاریکی» و «من گناهی پراحساس مرتکب شده ام» به نمایندگی از سینمای ایران در بیست و چهارمین دوره جشنواره مِد فیلم ایتالیا حضور خواهند داشت.

- فیلم سینمایی روزهای نارنجی به همراه دو فیلم کوتاه تاریکی و من گناهی پراحساس مرتکب شده ام به نمایندگی از سینمای ایران در بیست و چهارمین دوره جشنواره مِد فیلم ایتالیا حضور خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره فیلم های مدیترانه ای رم مِدفیلم که همه ساله از 9 تا 18 نوامبر (18 تا 27 آبان ماه) در شهر رم ایتالیا برگزار می شود؛ امسال در بخش رقابتی اصلی فیلم های بلند میزبان روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی است.

فیلم سینمایی روزهای نارنجی پیش از این در جشنواره های بین المللی دیگری از جمله بخش کشف چهل و سومین دوره جشنواره فیلم تورنتو و نوزدهمین دوره جشنواره فیلم کالگاری در کانادا، بخش مسابقه اصلی چهاردهمین جشنواره فیلم زوریخ، بخش مسابقه اصلی چهل و دومین دوره جشنواره سائوپائولو در کشور برزیل و جشنواره فیلم های عصیانگر تافی فست لهستان نیز روی پرده رفته است و هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 فیلم ایرانی به جشنواره «مدفیلم» ایتالیا دعوت شدند

3 فیلم ایرانی به جشنواره «مدفیلم» ایتالیا دعوت شدند