مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 15:162018-11-09سياسي

وزرای جدید هر چه سریع تر به مشکلات سامان دهند


از وزرای جدید انتظار می رود تا هر چه سریع تر به این مشکلات سر و سامان بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان به گسترش همه ساله پیاده روری اشاره کرده و فرمودند که میلیون ها زائر به صورت رسمی در این رویداد حاضر بوده و هرقدر که رسانه های غربی کتمان کنند، روزی زبان خواهند گشود و اعتراف به این قدرت و رزمایش میلیونی خواهند کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ادامه صحبت های خود به چالش 40 ساله آمریکا با ایران نیز اشاره کرده و فرمودند تا مادامی که آمریکا به این رویکرد مستکبرانه خود ادامه دهد، شعار مرگ بر آمریکا نیز به صدا درخواهد آمد.

امام جمعه موقت تبریز اظهار کرد: مقاومت را جوانان از لحاظ نظری و عملی جدی بگیرند و هراسی از توپ و تانک دشمن نداشته باشند چراکه ما نیز در حال حاضر همه آنها را داریم و قطعا روزی فرا می رسد تا در بیت المقدس نماز جماعت به پا داریم.

وی با اشاره به ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: رییس جمهور در انتخاب چهار وزیر اعلام کرده بود که مردم منتظر ثمره این انتخاب هستند و البته مجلس نیز با رای بالا، رای اعتماد به وزرا دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای جدید هر چه سریع تر به مشکلات سامان دهند

وزرای جدید هر چه سریع تر به مشکلات سامان دهند